czwartek, 1 listopada 2018

Komoda w stylu prowansalskim

Kilka tygodni temu dostałem zlecenie na nową komodę na przedpokój. Postał pomysł, potem rysunek i kilka wieczorów później komoda stanęła na swoim miejscu. Na zbudowanie mebla wykorzystałem klejonkę i płytę stolarską 18mm oklejoną sklejką brzozową. Blat oraz cokół dębowy wykończony olejem lnianym i woskiem bezbarwnym. Szuflady z autodomykiem pracują rewelacyjnie, aż chce się je otwierać i patrzeć jak same się delikatnie domykają.
Właścicielka jest zadowolona. Czeka teraz na lustro do kompletu.




 


 










 

















3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam. Ciesze się, że się podoba. Dawniej w tym miejscu stała komoda wyprodukowana przez jednego z wiodących producentów mebli wykonana z tradycyjnej płyty meblowej. Niestety nie przetrwała codziennego użytkowania przez małych domowników. W odróżnieniu od tamtej po ponad rocznym użytkowaniu na nowej komodzie nie widać śladów zniszczenia. Drzwiczki i szuflady, pomimo intensywnego wykorzystywania działają bez zarzutu. Komoda ta powstała dla mojej żonki. Bardzo jej się podobała. Ciesze się ze namówiła mnie na realizację tej komody. Mebel który będzie służył jeszcze przez wiele lat. Mam nadzieję że w niedługim czasie powstanie do niej lustro w nieco dłuższej ramie. Deski na ramę czekają od ponad roku:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń