sobota, 25 kwietnia 2020

Regał drabinka

W ostatnim czasie powstał kolejny projekt. Regał drabinka.


Pomysł  powstał dość szybko, na kartce papieru, prosty rysunek, konkretne wymiary i wizyta w moim ulubionym sklepie drzewnym w Lublinie na ulicy Rusałka 3, u Pana Grzegorza.
Potem deski czekały tylko  na odpowiedni moment i dobrą pogodę na malowanie.


Deski pod dość dużym kątem wycinałem ze zrobionego szablonu do takich cięć. Udało mi się go przymocować do prostych sanek zamocowanych na stole piły tarczowej. Potem już tylko klejenie wyciętych elementów i solidnie zaciśnięcie ściskami na kilka godzin.

 
 

Półki wyciąłem z klejonki zakupionej u Pana Grzegorza. Wszystkie brzegi miały pozostać proste, jednakże zdecydowałem, że nieco lepiej i estetyczniej wyglądał będzie front półki z delikatnym frezem



Ostatnia półka, a zarazem pierwsza od dołu jest najszerszą z tych czterech. Na zamontowanie jej  potrzeba było kolejnego dnia, ponieważ dokleiłem brakującą listewkę na szerokość, aby uzyskać półkę o większej głębokości.


Po spasowaniu wszystkich elementów, rozkręciłem regalik i pomalowałem na biało boczne listewki-nogi regału






Efekt końcowy, prezentuje się na zdjęciach poniżej:

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz